Bänner
Bänner
Bänner


Avaleht Strateegia 2014-2020 Strateegia 2014-2020

Strateegia 2014-2020

Jõgevamaa Koostöökoja tegevusvaldkonnad perioodil 2014-2020

Jõgevamaa Koostöökoja liikmed hindasid tegevusi, millele tegevusgrupp võiks uuel perioodil tegevust fokuseerida järgmiselt:

Loe lisa...

 

Strateegia eesmärkide pingerida

Jõgevamaa Koostöökoja suveseminaril 27.08.2014 hindasid osalejad strateegia eesmärkide olulisust järgmiselt:

Loe lisa...

 

Jõgevamaa Koostöökoja strateegia 2014-2020 I versioon

Jõgevamaa Koostöökoja tegevuspiirkonna strateegia 2014-2020:

Katrin Rajamäe ettekanne 8.04.2014 Pajusis:

Strateegia täiendamise ettepanekuid ootame 30. aprillini 2014 e-posti teel aadressile See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud.

 

Jõgevamaa Koostöökoja tegevuspiirkonna tugevused ja nõrkused

Tugevused:

Loe lisa...

 

Jõgevamaa Koostöökoja tegevuspiirkonna arenguvajadused (olukorra kirjelduse ja SWOT-analüüsi põhjal)

Piirkondlikud eripärad, turism:

  • Vajalik on väärtustada väljakujunenud traditsioonidega piirkondi, sh välja kujundada piirkondlikke kauba/maine/tootemärke (nt toodetud Vooremaal)
  • Panustada enam turismiettevõtjate koolitusvõimalustesse ning toetada nende ühistegevust, ühisturundust ja teenuste kvaliteedi tõstmist, sh turismiasjaliste võrgustiku arendamist

Loe lisa...

 

Uuring strateegia 2014-2020

Palusime strateegia töögruppide tegevust ja valdkondade (vaata: Strateegia teemagruppide kokkuvõtted) olulisust hinnata inimestel, kes hoolivad Jõgevamaa maapiirkondade käekäigust. Selleks küsitlesime inimesi Kasepääl Kala ja veefestivalil 4.08.2013 ja Palamusel Paunvere väljanäitusel 21.09.2013. Oma olulisemad eelistused tõi välja 90 inimest.

Olulisemaks arendamist vajavaks valdkonnaks peeti ettevõtlust (34 %). Ettevõtlusele järgnesid noored (28%) ja investeeringud (20%). Vähem oluliseks peeti kogukonnateenuste arendamist (11 %) ja piirkonna mainekujundust (7%).